מהדורת מתנה מיוחדת למייבש השיער פורץ הדרך

    עפר גדנקן No Comments on מהדורת מתנה מיוחדת למייבש השיער פורץ הדרך

    מייבש השיער Dyson Supersonic הינו מכשיר טכנולוגי המאפשר לעצב או לייבש שיער, אבל לא כמו שהכרתם עד היום ● Dyson Supersonic כולל אביזרים נלווים, לחוויה מושלמת ובטוחה; אביזר Flyaway לנטרול חשמל סטטי, אביזר לייבוש עדין, מברשת לסירוק וייבוש תלתלים ודיפיוזר חדש ● המייבש בעל מנוע דיגיטלי עוצמתי, טכנולוגיית Air Multiplier לייבוש מהיר ומבוקר עם בקרת חום חכמה המגנה על השיער מנזקי חום קיצוני

    9:04
    02.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on בניגוד לדעה הרווחת: למה באמת היהודים לא עלו לארץ לפני השואה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מייבש השיער Dyson Supersonic פותח בטכנולוגיה חדשנית המאפשרת לעצב ולייבש שיער חלק או מוחלק בעזרת אביזרי העיצוב המותאמים ליצירת סגנונות עיצוב שונים. עיצובו הארגונומי של מייבש השיער Dyson Supersonic מעניק חווית שימוש מושלמת. אביזרי העיצוב מתחברים אל גוף המייבש בהליך מגנטי פשוט המאפשר החלפה קלה ונוחה של האביזרים במהלך העיצוב.

    Dyson Supersonic הינו מייבש שיער קומפקטי עם מנוע דיגיטלי Dyson V9 המסתובב במהירות של עד 110,000 סל"ד ומניע 13 ליטר אוויר בכל שנייה, בטכנולוגית Air Multiplier המכפילה את זרם האוויר פי 3 ליצירת סילון אוויר מהיר ומבוקר לייבוש מהיר, ובטכנולוגיה מתקדמת של בקרת חום חכמה על ידי חיישן הממוקם בראש המייבש שמנטר 20 פעמים בשנייה את הטמפרטורה ובמידה והאוויר שמפיק המייבש חם מדי – החיישן מפסיק את פעולת מייבש השיער. בצורה זו הוא אינו פוגם בשיער ומגן מפני ייבוש יתר.

    ערכת מייבש השיער המהודרת כוללת אביזר Flayway חדשני ליצירת מראה חלק ואחיד ולנטרול חשמל סטטי, לשמירה על ברק השיער, אביזר משולב לעיצוב וייבוש השיער, אביזר עיצוב מדויק, דיפיוזר לייבוש טבעי וסיוע בהפחתת קרזול,  אביזר ייבוש עדין המיועד לשיער עדין וקרקפות רגישות, אביזר להזרמת אוויר קר לקיבוע עיצוב השיער ואופציות להתאמה אישית של מהירות פעילות המייבש ודרגת החום הרצויה. בנוסף, כעת במהדורה מוגבלת ומיוחדת הכוללת מסרק ומברשת בעיצוב Dyson במתנה.

    קולקציית מוצרי עיצוב השיער מבית Dyson מציגה מגוון מכשירים לטיפוח השיער וכוללת את מייבש השיער Dyson Supersonic, את מחליק השיער Dyson Corrale ואת מעצב השיער  Dyson Airwrap המגישים יחד מעטפת כלים מושלמת לטיפוח ועיצוב השיער ברמת איכות בינלאומית.

    כל מוצרי הטיפוח של Dyson זמינים לרכישה באתר דייסון ובחנויות החשמל הנבחרות.

    שנתיים אחריות ושירות בבית הלקוח לכל המכשירים על-ידי ב.נ.ז.כ. סחר היבואן הרשמי.



    0 תגובות